TheExplorer

Bærekraft har gått fra å være “nice to have” til å bli “need to have”.

TheExplorer

 

Bærekraft har gått fra å være “nice to have“ til å bli “need to have” . Markedene stiller krav til sine leverandører om å levere på de globale bærekraftsutfordringene, og bedrifter må kunne svare på hva de gjør og hvordan de bidrar til løsninger på disse utfordringene.

Mange tenker på miljø når bærekraft diskuteres, men bærekraft dekker også sosiale- og forretningsetiske forhold.

Norge blir sett på som ett av verdens mest bærekraftige land, og norsk opprinnelse kan bli en differensierende konkurransefaktor om bedriften klarer å implementere bærekraftige løsninger i sin strategi.

Har du utviklet en bærekraftig løsning som svarer på noen av de 17 bærekraftsmålene, kan du få drahjelp til synliggjøring gjennom den nasjonale, digitale portalen TheExplorer.

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg til å se hvordan din bedrift på en enkel måte kan implementere bærekraft i strategien, og også hvordan du kan få gratis synliggjøring på den nasjonale portalen.

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg til å se hvordan din bedrift på en enkel måte kan implementere bærekraft i strategien.